ÄNTLIGEN!

ÅÅÅH JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA!! Äntligen! Jag fattar inte att jag har orkat men jag har verkligen suttit och försökt fixa till bloggen all ledig tid i ett dygn nu, det är helt sjukt hur svårt det är med alla koder och siffter på blogg.se! Nu är det iallafall fixat och jag är typ världens lyckligaste! Nu kan jag börja blogga också, haha awesome! Jag hinner inte blogga så mycket idag men imorn så, då kommer förhoppningsvis alla bilder från fotograferingen upp också.
-
Här är dagens outfit som jag fotade imorse (men inte kunde lägga ut på min dampande blogg..)
Nu ska jag kleta in lite ricinolja i håret och gå och lägga mig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!