Efter regn kommer solsken?

Just nu sitter jag och äter lite frukost, det blev en avokado! Å vad jag älskar avokado, det är såå gott! Dethär är näst sista dagen i skolan, sista om vi lyckas flörta med vår spanskalärare så vi får vara ledig från spanska som är våran ända lektion på torsdag!
-
Idag är en bra dag. Till skillnad från igår som var en mardröm! Haha jag va så sjuukt grinig! Jag tappade nästan helt och hållet livslusten när pappa sa att vi inte kunde köpa kebabbrulle istället för att äta fisken som han hade planerat. Haha! Men men, "efter regn kommer solsken" heter det väl? Och det passar ju väldigt bra en solig dag som denna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!