Ett halvt lov

Hej sötkorvar!
Nu har halva lovet gått, hur kan tiden gå så fort? Idag har jag varit i birsta med mami, inte för att shoppa kläder tyvärr (Jag tycker hela tiden hur jag hör alla kläder ropa på mig i butikerna nere i stan, ush vad sorligt med är att vara en fattig student!) utan för att shoppa grejer till vårt nya vardagsrum som precis blev klart, vi började bära in möblerna idag faktist! Det är så kul med nytt! snart ska väl TVn komma upp också hoppas jag, vi har varit utan TV i veckor nu, haha! Jaja, nu börjar dethör inlägget bli för långt, det är bara en massa tankar fram och tillbaka. Jag har inga planer för ikväll,
man får gäärna höra av sig om man har nåt förslag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!