Godmorgon!

godmorgon på er! Jag har nyss vaknat och sitter just nu och äter frukost. Jag har kommit på att individuella valen ska vara klara på torsdag och jag har ingen aningn om vad jag ska välja varken för inriktningn eller för extrakurser.. Extrakurserna lutar mot fotografisk bild eftersom att jag är så förälskad i att fota ^^ Men jag vet inte hur smart det är eftersom att jag inte har någon aningn om vad jag ska jobba med sen, jag kanske behöver välja någont annat då..? Aja, jag får fundera på det! (som om jag inte har gjort det i typ en månad redan)
-
Här är min soliga frukost, visst ser den god ut? ;) Älskar när jag har sovmorgon så man har tid att lyxa till det lite, jag kommer bli proppmätt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!