Ny bloggdesign

Hej sötisar! Jag fick för mig att jag var asless på min gamla bloggdesign och att jag akut var tvungen att göra en ny! Så det är det min eftermiddag har gått till. (Förutom att prata i telefon några timmar och lagat mat och lite andra smågrejer) Iallafall så är bloggen helt kaos nu. Iaf på den här datorn. Den ser olika ut på alla datorer, haha! Jag fattar ingenting! Hoppas det går till sig *hehe*
-
Såhär såg min blogg ut förut (för er som har lite kort minne):
Och såhär är det tänkt att den ska se ut nu:
Jag gjorde först en annan header som jag tyckte mycket mer om, den kännde så mycket mer "jag" liksom, råsa till och med! Men den passade inte :( Det såg förjävligt ut när jag satte in den i bloggen, typ askonsting så jag gjorde en ny, den är väl också olej tycker jag :)
Postat av: Anonym

FAN VAD SNYGGT!

2012-04-04, 16:24:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!