En fin dag i fina Holm

Hej på er! Jag har inte varit hemma på ett tag så jag har inte hunnit uppdatera. Nu kom jag precis hem från bion, jag sov på the hungergames med broo!
Fick biljetter av våran snälla faster maria och lars!♥
-
Imorn åker jag iväg igen, denhär gången far jag till Junsele och jag tar med mig min älskling, det kommer bli såå mysigt! Jag blir bara borta tills på måndagkväll.
-
Det blir ett långt och blandat inlägg det här! Jag tänkte bara berätta att jag har varit i holm idag och haft det riktigt mysigt i solen.
Jag troor att jag har fått lite färg, iaf lite! *hoppas*
Här kommer lite bilder:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!