Vaknade nyss med med älskling och nu sitter vi och äter frukost. Jag har haft fullt upp i helgen med att fixa i mitt rum,
vi har målat och tapetserat osv,bilder på det kommer senare! 
Jag har sovmorgon idag så jag kanske hinner slänga in lite bilder på dagens, eller så hinner jag inte, vi får se!
Slutar även tidigt så då ska jag få lite hjälp av pappa att göra klart det sista så jag sen kan visa för er! 
Postat av: emmy

mysig bild!

2012-08-28, 16:38:14 - URL: http://emmyjohannas.devote.se/
Postat av: emma

kan du lägga upp en före och efter bild på ditt rum sedan? :)

Svar: Jag har några hyllor och sånt som ska upp innan det blir klart och det kan jag inte göra själv. Ska försöka fixa det så fort som möjligt sen ska jag lägga ut! ;)
Elin Fredrocson

2012-09-02, 19:11:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!