†

 
Bilder från fotografering hos Clara i nedansjö! Underbar sommarkväll med perfekt ljus och miljö, det enda som fanns att klaga på var de hemska bromsarna som attackerade hela tiden. Det var fullt av dem runt hästarna, mina ben var helt böldiga efter det där. Men fina bilder blev det! 
 
Jag ska snart krypa ner i sängen. Jag kommer inte kunna blogga så mycket den här veckan eftersom att jag går i skolan på dagarna och jobbar på kvällarna. Jag har kanske inte berättat att jag har börjat jobba på Subway? Andra dagen idagen idag och det känns jättebra! Ska sova nu, godnatt ♥
Postat av: Adam Nielsen

Måste säga att det var rätt kreativa bilder! Tummen upp.

Svar: tack så mycket!
Elin Fredrocson

2012-09-04, 22:14:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!