Bajsdag!

ÅÅÅh den här dagen går inge bra! Var ute och gick med Jossi innan frukost #bränner fett, det gick bra, men jag fick typ skavsår över hela förtterna (som jag alltid får, i alla, skor!!!) det är stora hemska blåsor på båda fötterna. Så nu måste jag ha på mig mina fula äkliga uggs som verkligen inte passar idag... Dessutom har jag ramlat i trappen och slagit mig som fan 2 ggr! FML
Här är iaf dagens outfit, fick ett par nya myxer av mamsi igår hihi♥
Haha ja, jag bjuder påden sista! Nu blir jag sen till skolan ocksåååååå!! puss så länge, hörs sen♥
Postat av: sara

men du är så fin endå så bummsan!!

äre lika illa skavsår som när vi gick tusen mil, du vet på midsommar?!:ooo

2012-02-07, 18:12:55 - URL: http://leatherandfeather.blogg.se/
Postat av: j

vad har du för skor?? :)

2012-02-09, 20:56:35 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!