Krya på mig!

Godmorgon! Jag kännde mig dålig hela förra veckan men inte så jag var tvungen att stanna hemma från skolan, Febrig på kvällen och frisk igen på morgonen. Men idag var det värre, huvudet håller på att sprängas, så idag blir jag hemma.
Det är så fint väder och jag blir alltid så himla stressad av att ligga inne när det är finväder så jag klädde på mig tusen lager kläder och gick ut och satte mig på taket. Tänkte att man kanske blev frisk fortare av friskluft men icke. Det var bara jobbigt med så starkt ljus för ögonen. Jag gick in igen och nu tänker jag lägga mig under täcket och sova i mörkret hela dagen.
Postat av: Claris

Vadå vad är de där för bilder?

2012-02-27, 12:38:19 -
Postat av: claris

jaha, jag tog typ snabbt några bilder innan vi skulle gå x) hann ta typ 7 st

2012-02-27, 18:18:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!