Natti♥

Just nu känner jag att jag helst bara skulle vilja ligga kvar i sängen, bara fälla ner ögonlocken och sova. Men tyvärr så går inte det eftersom att jag är tjej och har 20 lager smink i ansiktet. Nu måste jag altså kliva upp från min underbara sköna säng och tväänna bort det först. Fuck life.
-
En till grej som är lite jobbig med att vara tjej, en grej som jag har märkt av väldigt tydligt idag, är att man blir så
-
fruktansvärt sur och irriterad och deprimerad och arg och lessen och svinig och ful och hemsk
under en veckas period varje månad.
Det känns ganska surt faktist.
-
Nu tänkte jag inte gå in så djupt på det. Jag antar att hälften av världens befolkning fattar vad jag menar..?
-
Haha jag kännde att jag ville bjuda på ett par otroligt vackra bilder som jag verkligen känner mig nöjd med. Är det kånstigt att jag känner mig depprimerad när jag ser ut såhär? ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!