Onsdag typ

Hej fina bloggläsare! Just nu sitter jag på skolan har har lite ångest för att jag precis har kommit på att jag ska ha spanska redovisning, det hade jag glömt så jag har inte tränat. Spanska är inte min starka sida så jag hade nog behövt lite träning!
Ikväll ska jag iaf till Johan, kunde ju inte vara men han igår eftersom att jag spenderade hela dagen på handledarkurs på trafikskolan. Det får blir lite alla hjärtansdagmys idag istället! En dag hit eller dit liksom ;)
-
Dagens, jag har inte plattat håret idag så jag ser ut som ett litet troll! Men det är bara att vänja sig, för mitt hår ska växa och bli långt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!