Saturday Night

Hej bloggen! Jag har inte kunnat blogga på ett tag, har haft annat för mig. Här kommer bilderna från igår som vart lite fail. Jag frida och Clara var i holm för sen skulle vi hem för att fixa oss och sen dra vidare ut på bus ;) Vi fick skjuts av min snälla kusin Linnea (Caras storasyster) och när vi kom in på gården så kom jag på att jag hade glömt nyckeln hemme, alltså inne i huset och alla som har reservnycklas var i holm på kalas (y) Då ringde jag Linda som var så otroligt snäll och lät fixa oss hos henne fast hon inte var hemma, Ängel!♥
Iaf så hade jag inga kläder eller nånting så jag fick typ aa överleva ändå, kul! Haha här är lite bilder från vårt kaos hos Linda ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!