Söndagsfet och Söndagsspa

Ush, nu känner jag mig som en vandrande hamburgare. Snart kommer jag inte upp från sängen längre! Jag har ätit så sjukt mycket i helgen. Nu har jag bestämt mig för att köra en powervecka, jag ska äta någorlunda nyttigt och gå ut och gå innan frukost minst 3 gånger!
-
Nu tänkte jag gå och ha lite söndagsspa. Det är så skönt att pyssla om sig själv lite efter en hård helg när man känner sig död i hela kroppen så man känner sig fräch inför en ny skolvecka. Idag tänkte jag göra en ansiktsmask, manikyr och till sist brunutansola mig lite. Just nu är jag blek som ett papper, inte okej!
-
Här är en bild på mig från i somras, jag hade väl nyss varit iväg på en powerwalk runda i solen elr nått.......
JAG VILL HA SOMMAR!!! Bli brun, bada, sola, komma ifrom, träna ååh! hur kul är det att gå ut och gå i 30-?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!