Bad hairday

Godmorgon! Sov hos Johan inatt och bussarna därifrån går typ en gång i timmen så nu sitter jag på skolan och börjar inte förns om 40 min (y), det känns väldigt ovant för mig. Jag hade aldrig kunna tänka mig att det var folk här nu, men det är faktsikt ganska många som sitter på skolan 1 timme innan skolan börjar varje dag. Haha då fick jag lära mig någonting nytt!
-
Jag har väärldens sämsta hårdag idag. Jag vet att jag har sakt att jag ska sluta platta håret men idag var det kris! Jag ahr aldrig i hela mitt liv känns mig såhär ful, jag får försöka gämma mig hela dagen och sen dusha direkt när jag kommer hem. Bra plan.
Ni får en bild från igår ist, ni kanske förstår varför..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!