Måndag

Godmorgon! Nu är det Måndag igen, den här helgen gick så snabbt! Haha det gick inte så bra för mig idag. Jag vaknade och var jättetrött, var inte sugen på att klä på mig, kännde mig obekväm och ful i allt, ni vet? Aa sen när jag skulle klä på mig så hittade jag inte min jacka, sen kom jag på att den låg i torktumlarn för att jag hade tvättat den igår också när jag tog ut den så var den förtfarande blöt och luktade typ askånstigt? Så jag fick typ snabbt ta en astunn jacka och sen byta till en tjocktröja så att jag inte skulle frysa ihjäl, känner mig sååå vacker just nu! Jag hann i tid iaf!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!