Cheerleading

Hellå! Jag kom nyss hem från 2012´s första cheerträning! Det var inte en dans på rosor kan jag ju säga! Vi kommer köra stenhårt i vår, OCH VI SKA SE RESULTAT! Man får gärna komma på prova-på-dagen som kommer någon gång snart! Vi behöver fler i laget! Våran tränare sa idag att vi kanske kommer börja cheera för dragons redan nästa termin :'D Nästa vecka beställer vi skor och åååh jag är så pepp!
*lycklig* *förväntansfull* *älskar cheerleading*
Nytränad och fräch! Nu ska jag ÄTA! Sen ska jag täcka mitt bleka, hemska vinteransikte med lite buuss^^
Postat av: lollo

vad är buuss för nått ? :)

2012-01-16, 22:42:02 -
Postat av: claris

2012-01-18, 20:03:37 - URL: http://clarajonssson.blogg.se/
Postat av: claris

HAHAHAHAH förlåt jag råka skicka kommentaren innan jag hann skriva nåt XDDDd hehehehheh back to what I suppost to write:

Kan inte du lägga ut nån video lr nåt litet så man får ser ungefär vad ni gör för nåt? :D::D

2012-01-18, 20:04:31 - URL: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!