Hos tandis!

Godmorgon! Just ni sitter jag hos tandläkaren och väntar på min tur. Jag pratade med clara nyss och hon sa att det skulle göra jätteont och ila hela vägen upp till hjärnan och sen skulle jag vara helt förlamad i munnen resten av dagen ;( Fuck you clara!
Haha Jag vet inte hur man vänder bilden x)
Postat av: claris

HEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHE vadå de gör ju JÄÄÄÄÄTTE ont? (a)(a)(a) fast jag typ gjorde de för 100000 år sen satt en normal person hade självklart inte kommit ihåg om de gjorde ont lr inte..... och nej jag satt inte och stor garva när jag sad e till dig......... nejnej......hehhehehheeh

2012-01-16, 14:36:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!