So Happy!

Hihi vi har haft det sååå kul i helgen (som vanligt) jag och min älsklingspuss claris! (kolla hennes blogg också, sjukt snygg bästispsuppis jag har alltså!) Det är så kul att fota! man får fixa sig hur länge som helst och sen fota och ha kul och komma på nya idéer och aa. Det är kul. Vi har alltid kul! Jag älskar livet just nu, jag mår så bra! Jag har en jättefin pojkvän, otrloligt fina vänner, jag mår bra, det är bra, allt är bra! Skulle väl vara allt plugg som förstör då isf, men det går ju att härda!
Haha jag bjuder på några glada "backstage" bilder:
Åh härregud jag fattar inte att jag lägger ut domhär! Det hår är sånnadär bilder man har kvar för att skratta åt men som man inte visa för nån!! Jag vet inte huuur många sånnahär fula bilder det finns på våra kameror ^^ Speciellt claras telefon..........
Postat av: Claris

HAHAHAHAHAHAJA SÅ FUUUUUUUL!!!!! JAG DÖÖÖÖÖR AV SKRATT HÄR!!!!! HAHAHAHAHAHA X''''DDDDDDD

2012-01-29, 22:46:35 -
Postat av: Anonym

haha så skön

2012-02-02, 20:57:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!