Tisdag

Godmorgon på er! Jag har precis gjort mig klar och om 20 min ungefär ska jag gå och möta upp wicky för att gå med henne till skolan. Jag känner att jag håller på att få världens migränattack.. Det började imorse när jag precis vaknat med att jag inte kunde se på ena ögat (precis som det har varit de andra gångerna) och sedan kom huvudvärken.. Jag satte på mig en mysoutfit och tog en ipren och hoppas att det ska försvinna under dagen, så fort som möjligt! Vilken bra start på veckan, igår: Borra ihjäl mig hos tandläkaren. Idag: migrän. Lovely♥

Dethär har jag på mig idag. En myysig outfit. Känner mig faktiskt inte alls pepp på den har dagen. Eller på att gå ut över huvud taget i regn och slask. Vill bara att dagen ska gå för ikväll kommer Johan♥

Ush vad jag ser ofräsh ut! Kan det vara pms elr varför är jag så deppig idag..?
Postat av: Gissa?

Mådde du bättre senare pruppis?<3

2012-01-18, 20:03:14 - URL: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!