Right now!!

Hej på er!
Jag kom nyss hem från ego. Var och tränade med claris och har träningsverk i hela kroppen :') SKÖÖÖNT!!! Jag som skulle vänta med att träna tills gratisveckan är slut pga allt folk... hehe...
Nej men seriöst... är det nåt fel på mej elr? Jag känner mig så blek och ofixad och ful utan mitt hår eller lösögonfransar! What to do?! Kan det vara att jag under hela lovet bara hyperfixat mig med fransar och allt? (om jag inte bara har varit hemma elr liknande) Jag vill inte visa mig längre! FML Jag får köpa ett lager med lösögonfransar så det räcker året ut^^
såhär såg jag ut idag, INNAN jag tränade :)
Nice, huh?! Jag hade på mig min otroligt mysiga myskofta från bikbok, love it! :)
Postat av: Claris

OCH DU SÄGER ATT JAG HAR SMALA BEN!!?!?!???!! KOLLA PÅREJ SJÄLV VÄRLDENS SNYGGASTE BITCH!!!!!!!<33333

2012-01-12, 21:34:08 -
Postat av: Erika

Vilket gulligt halsband =D vart är den ifrån? (Tänkte önska mig ett halsband från min pojkvänn)

Älskar din blogg btw!!=D

2012-01-13, 10:46:26 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!