Cheerleadingen

Oj! Insåg just att jag inte har bloggat på 100 år! Jag har lite mycket plugg just nu, kan vara därför.. (det är väl isf bra, täcken på en ansvarstagande Elin!!) Jaja, jag bloggar nu :) Det var en läsare som undrade om jag inte kunde lägga ut en video på cheerleading så man får se mer ungefär vad det är jag håller på med! Cheerleading är inte alltid som många tror att det är. Och "cheerleaders är alltid bitchiga och det ända som gör är att viffta och ser sexiga ut" stämmer inte alls. De där fördommarna kommer oftast från amerikanska filmer.
Jag får tyvär inte lägga ut filmer på oss och våra program. Jag lägger ut vårat mål istället ;) Såhär duktiga ska vi bli!!

Sverige första gången på Worlds, Brons i All Girl Premier!

Haha jag kan ju inte precis säga att vi ligger på den nivån.. Men vi kommer att komma dit! Jag lovar! Cheerleading är verkligen en sport som jag tycker är rolig! Jag älskar samarbetet och den teamworken man måste ha för att det ska fungera! Jag är inte så mycket för att dansa själv igentligen, jag dansar hellre med mina vänner och har kul tillsammans med dem. Så, cheerleading passar mig perfekt och är verkligen någonting jag vill satsa på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!