Härlig dag på södra berget!

Kom nyss hem från en härlig dag på södra berget med skolan! Från början blåste det så mycket så man inte fick åkta, 18 m/sek sa dom!:o Då satt vi och solade istället! Jag hade såklart med mig sololjan, så jag hoppas att jag har fått lite fräg!
Vi hade kommit överens som att alla skulle baka nånting som räckte till alla och sen skulle vi sitta och tok fika! Wicky hade bakat chokladbollar, jag kladdkaksgrejer med kokos och Jossan asgoda cupcakes! Nu är jag bra mätt!
Åååh vad jag känner mig snygg på sista! Blek, osminkad och oljig i ansiktet! :') Också jossan breve som är så brun!
Här är några bilder som jag har lånad av jossan också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!