Hemma från träningen!

Ååååh jag vart så pepp idag på träningen!! VI KLARADE EXTENSION LIB! :D:D Jag var bara pass MEN ÄNDÅ! Vart så himla glad!
Haha lika pepp var jag inte i början på träningen, jag hade råkat somna och sen ringde Linda och väckte mig och sa att dom stog utanför, så hade jag inte ens bytt om :') Haha men det gick bra, jag halvsov ju hela vägen till träningen och halva uppvärmningen men sen så!!
Haha, bjuder på en skönhetsbild från omklädningsrummet!
Vad säger ni, lite färg har jag väl fått?:D Nu har jag slut på pengar men jag ska fortsätta min solvecka på tisdag då jag får barnbidraget!
Postat av: claris

jo du ser väldigt brun ut gumsi ;) BLOGGA MER!

2012-03-16, 21:04:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!