Godmorgon pigga bloggläsare! Idag är jag uppe med tuppen! Tänk att det är så mycket lättare att kliva upp på morgonen när man har någonting roligt att se fram emot! Nu ska jag bara klä på mig och ta med mig la familia ut i bilen sen bär det av, kommer bli så mysigt med lite kvalitetstid med familjen!

Postat av: Carro

Hehe, helt klart alltid lättare att gå upp ur sängen då! =) Hoppas ni får roligt!

sv: Det gäller nog mest att verkligen hitta en träningsform som man gillar, så man verkligen längtar efter att träna. Motivation sedan kan man alltid få av att kollla in olika bloggar, tidningar, instagram, eller att köpa nya träningskläder! Sen är det alltid kul att testa lite nya träningsformer ibland, ombyte förnöjer sägs det ju ;) och att träna ihop med någon kompis är ju guld värt också! Ah, finns massor av grejer att göra för att hålla motivationen uppe och va pepp inför träningen =)

2012-10-28, 09:10:46 - URL: http://Carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!