Nu ska jag sätta mig och plugga. Eftersom att jag är en "listmänniska" ska jag börja med att göra en lista på det jag ska göra, det är mycket roligare att göra saker som står på en lista, för det är så skönt att stryka sakerna en efter en, det blir som en "belöning" när man är klar!
Så mitt lilla tips till er idag är att skriva listor!
Postat av: inte clara

så otroligt ful <3

Svar: oj såg att du skrev fel, du måste ha menat otroligt FIN! :') du däremot är otroligt ful!!
Elin Fredicson

2012-10-26, 15:03:21 -
Postat av: oj

din blogg är cp, inte den här bilden jag kommentera! De va på den bilden då du va så ful som den skulle komma på

Svar: du är cp! bajshuve!
Elin Fredicson

2012-10-26, 15:04:56 -
Postat av: Linnea

Fin bild på dig :)
Kolla gärna in min blogg! Om du gillar den, följ den :)
Ha en fin helg!

2012-10-26, 16:27:52 - URL: http://www.linneaasj.blogg.se
Postat av: ☆Z I N J A☆

Jag är också en listmänniska ;D
kram

2012-10-26, 19:54:13 - URL: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!