†

Idag är jag hemma, hade alldeles ont i huvet för att klara av en skoldag idag. Jag ska börja blogga igen, jag ska köpa ett objektiv så jag får lite ny lust att komma ut och fota och då när jag har massa nya fina bilder att visa för er kommer allting bli anorlunda! 

I helgen åker jag till stockholm med familjen. Det kommer bli väldigt mysigt tror jag. Vi har inte så mycket planerat, så förutom att gå på en spännande grej i globen och shoppa kommer vi bara göra det vi har lust med.
Postat av: Annika

Fin bild :)

Svar: Tusen tack! :)
Elin Fredicson

2012-10-24, 20:26:04 - URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!