Hej på er! Från och med idag har jag börjat mitt nya hyffsat nyttiga liv! Får se hur det går haha! Inte typ extremt bantningsnyttigt så jag bara får äta en morot om dagen utan mer att jag inte ska äta godis varje dag och kanske inte donken heller.
Iallafall så gick jag och Sar och köpte en nyttig mellis och satte oss i solen på torget. Vi hade till och med sån tur att dom precis höll på att plocka fram bänkarna när vi kom så vi kunde sitta ner! Woho!  
Har ni provat den här juicen med bara frukt? Den här hur god som helst!! 
Postat av: Anonym

Seriöst, frosh ba hur gott som helst! Bästa juicen ever!!! xoxoxox!!! Love, kisses, mjaaau

2013-04-14, 02:45:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!