Frukost i Sunnåssolen! Det är så ortoligt fint och mysigt i Sunnås, det känns som fjällen! Lägger ut mer bilder därifrån senare.
 
Jag fick såklart inte med mig minneskortet till holm dum som jag är så jag har inte en miljard bilder därifrån som jag hade tänkt. Sen har jag varit hos sara i Sunnås och jobbat så jag har inte haft tid att blogga. Men nu är jag tillbaka!
Kan inte fatta att skolan börjar igen på måndag! Jag har ju inte varit där på typ 9 veckor pga jag var sjuk och sen hade vi prao osv. Är inte sugen direkt, har fortfarande hur mycket plugg kvar som helst från mina sjukveckor. Blir bara arg och stressad när jag tänker på de! 
 
Nu ska jag iväg och jobba sen ska jag och Wicky hitta på nå kul, vet inte vad än bara! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!