Godmorgon allihopa! Det är så kul att det redan är så många som har hittat tillbaka till min blogg trots mitt "försvinnande"!
Här får ni en klassisk frukostbild, även fast min frukost inte var så överväldigande idag! Jag äter inte så mycket nu efter att jag varit sjuk, blir mätt direkt! Man måste kanske typ "tänja ut" magsäcken efter att inte ha ätit nånting alls på mer än en vecka? Jag blir så avundsjuk på alla goda frukostar man hela tiden ser på instagram med frukter och bär av olika sorter, mums! Men nyponsoppa är ju också gott!:)
 
Idag är det plugg plugg plugg som står på schemat, har gjort en lista på det jag har missat som behöver göras och listan är ganska lång så det är bara att sätta igång att kryssa! Lägger nog in ett inlägg senare idag också, puss så länge! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!