Hej! Det blev inte riktigt som jag hade tänkt det med bloggen som ni kanske märkt, inte som jag tänkt det med nånting faktist! Jag har varit vääldigt sjuk i 2 veckor nu, både halsfluss och körtelfeber. Har inte kunnat äta, dricka eller knappt andas för min hals var så svullen och jag såg ut som en fotboll i ansiktet! Ush! Nu mår jag mycket bättre men är fortfarande inte helt frisk, jag hoppas att jag kommer kunna gå till skolan på torsdag eller fredag kanske. Nu ska jag sätta mig och kolla igenom allt jag har missat dom här veckorna! Misstänker att det kommer bli en del plugg nu på lovet! 
 
Är så lycklig att jag kan äta igen, och gissa om jag blev lycklig när mamma kom hem med ben och jerrys till mig, mamma kan hon!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!