Godmorgon! Här kommer dagens Påsklovstips: Åk på Ikea och ät frukost och sen shoppar ni hela dagen! 
Vi kom inte på nå mer crazy att göra så det fick duga. Shoppade ihäj mig igår, visar sen! Vi hade en väldigt mysig och efterlängtat heldag igår. Gick på bio på kvällen också och såg The Host som var jättebra! 
 
Nu försöker Clara få med mig på gymmet, jag får ju faktiskt träna nu så jag har inga ursäkter! Måste köpa gymkort och skaffa tillbaka min träningsinsperation som jag har tappat nu under 4 veckor med träningsförbud. 
Postat av: anonym

hahaha roligt att du tog en googlebild!

2013-04-02, 18:43:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!