Jag har fått så mycket vårkänslor nu! Man ser mer och mer av backen och förutom allt snöslask så är det underbart!
Det här är egentligen lite ströshopping från hela veckan och istället för att lägga ut en bild varje gång så tyckte jag
det var smartare att samlaihop det lite. Jag är ju så smart ja!
Älskar dom här färgerna i vår, man triv så himla bra i dom! Man kommer ju liksom in i perioder,
förra veckan var det pasteller och det är ju också jättefint men som sagt: Perioder! 
Nästa blir nog en tantperiod! Älskar allt tantigt, mest tantjackor! 
 
Nu ska jag städa och dusha och fixa, bloggar mer senare!
 
 
Postat av: claris baris

MEN ÄRU SNYGG ELLER?!?!??!?! KOLLA HEADERN!!!!! OMGOMGMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMOGMG SHIEEEET!!!!!!!!!!!!!! HJÄRTSTOPP DIREKT LIKSOM!!!!!!!!!!!

2013-03-27, 22:37:26 -
Postat av: anonym

kan du inte berätta vart allt är köpt? (:

2013-04-02, 18:45:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!