Hej på er! Kom ganska nyss hem. Tyckte det var dags för nya naglar och kände för en ny fräsch färg så jag svängde förbi på stan och hittade faktiskt en jättehärlig vårfärg från Loréal. Det var sjukt svårt att bestämma sig dock, vad vill man ha på naglarna? Jag har iallfall kommit på att jag strivs bäst i helfärgade. Gillar inte fransk manikyr så mycket, hellre bara base coat då isåfall. 
Den här var iallafall ett härligt lack, snabbtorkat och lättmålat! Dom har 25% på allt från Loréal på cubus nu så passa på! 
Postat av: Anonym

Jag skulle skriva om det var något man undrade över stod det i din presentation? Jag undrar hur man applicerar nagelacket på bästa sätt utan att få massa kladd på nagelbanden, du ser jag har ganska korviga fingrar och undrar om det finns någon typ av apparat man kan använda sig av? Skulle du rekommendera en blåsapa? Tacksam för svar

2013-03-21, 01:03:54 -
Postat av: Anonym

Försökte igen, nu är mina fingrar rosa och svart "satans nagellackspensel asså!!!!"

Hjäääälp

2013-03-21, 01:07:38 -
Postat av: saR

åh vilket fint! får jag härmas? (a) :**

2013-03-21, 08:44:02 - URL: http://leatherandfeather.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!