Godmorgon! Sitter och äter frukost och tänkte skriva  lite här samtidigt. Igår var det full fart hela dagen så jag hann inte blogga nånting. Hade först praktik i birsta sen gick jag runt där lite innan jag åkte hem, när jag kom hem satte jag i de nya håret på Wicky, som blev jättefin och jag blev jättesugen!! Sen kom Clara och sov här. 
Jag tänkte faktiskt sätta mig och blogga en gång igår men då dog våran gamla tant. ush så sorgligt, men hon var 15 år och det är 81 i kattår! (Våran tant är en katt) Det var väl dags för henne att avsluta här på jorden!  Lillasyster var så ledsen!
 
Nu ska jag skynda mig att göra mig klar så jag inte blir sen, ha det bra allihopa så ska jag försöka hinna blogga mera när jag kommer hem! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!