Här är tvp bilder från väldigt just nu! Sitter i mörkret och dricker te med mig själv. Tycker jag är sjukt duktig! För 2 månader hade jag aldrig i livet ens vågat vara på övervåningen när alla andra sover, och nu sitter jag till och med i mörkret! Har alltid varit en liten tönt som fortfarande inte kan sova med garderoben öppen haha! Tror det var när jag låg och trodde att jag skulle dö av körtelfeber som det ändrades, jag fick liksom fokusera på att överleva och slutade vara rädd för mörker och sen sitter det kvar trots att jag inte är döende längre :D 
 
haha åh! om jag väljer att publisera det här utan att ta bort det jag nyss skrev så får ni lova att inte näthata mig eller nåt!
Haha ser sjuk trött ut och det är sanningen. Jag är trött. Och nu ska jag sova, ska bara dricka upp mitt te först! Har jobbat sen fem och benen är döda! Godnatt och puss!
Postat av: Näthatare

Men åh så jävla patetiskt vad faaaaan

Skoja hihi pussss:****

2013-03-15, 11:19:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!