Igår var Clara här och hjälpte mig med att färja håret. Måste ju färja utväxten nu innan jag sätter i den nya. Det här är färjen vi använde, den som jag brukar ha fanns inte så jag provade den här. Märkte typ ingen skillnad egentligen, dom kanske bara har bytt låda haha? Iallfall är dom här bra för man får med två inpackningar med "anti yellow" färg, det är som väldigt starkt silverchampo fast det är balsam! 
Såhär blev resulatatet iallafall! Ser ju väldigt extremt ut nu när hårbotten är så ljus men jag tycker det blev bra! Har ju en duktigt frisör så det är klart det blev bra! ;) Ush, utväxten hade verkligen blivit hemsk, kunde ju inte färja den på tre månader när jag hade i löshåret. Det ser så sjukt äkligt ut, speciellt på sånna här tydliga bilder.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!