Godmorgon! Jag sitter och försöker äta frukost men blir hela tiden avbruten av våran lilla kisse som hela tiden ska hoppa upp på borde och slicka i sig allt han hittar! Får inte en lugn stund och jag har fått vakta dom här mackorna med livet för jag har ingen lust att dela dom med honom faktiskt! 
 
När jag är klar med frukost ätandet/kriget mot katten så ska jag fixa mig och sen springa ner till skolan och träffa en lärare som ska hjälpa mig med lite grejer, sen får vi se vad som händer med resten av dagen. Ikväll ska jag iallafall färja håret.
Nu måste jag hämta katten ur diskamaskinen, vi hörs senare, puss!!!
Postat av: Hihih

Ifall du tröttnar tar jag gärna hand om han (a))))

2013-03-12, 13:23:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!