Godmogron! Kom precis ut ur duschen och nu tänkte jag sätta mig och planera veckan. Resten av min klass är på praktik nu medan jag måste ta igen allt jag missade under dom veckorna jag var sjuk. Lite skönt att jag får en chans att komma ikapp då allting står stilla. 
 
Jag fick en kommentar om mina ögonfransar på en bild längre ner. Ja, jag har lösögonfransar och dom har jag beställt från Ebay. Dom är jättebra! Smidiga att sätta på, sitter kvar länge, ser naturliga ut och dessutom är dom overkligt billiga! Ett paket med 10st för mindre än 10 kr. Helt klar dom bästa lösögonfransarna jag har provat så dom kan jag verkligen rekomendera! Ni hittar dom HÄR
 
Postat av: Anonym

tack! :) hur många dagar brukar det ta att få hem leveransen från ebay?

Svar: Svårt att säga, det är så olika men typ allt från 10 dagar till 25 dagar. Det har hänt nån gång att det tar längre tid men jag tycker ändå att det brukar gå ganska fort! (för att vara ebay) Vanligaste är väl typ 2 veckor ungefär! :)
Elin Fredicson

2013-03-11, 16:13:06 -
Postat av: Sandra

kan man bara använda fransarna en gång? om flera hur många gånger ungefär? och hur länge är "länge"?:]
jättekul att du börjat blogga igen!! om du shoppar eller något sådant är det jättekul då du visar det du shoppat!:)
kram.

2013-03-11, 17:04:23 - URL: http://www.sandrabygden.blogg.se
Postat av: Tyra Andersson

Kan inte du visa hur du sminkar dig? Vore super! Du är så himla fin!

2013-03-12, 13:27:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!