Nu blir det en snabb lunch och sen blir det bio med familjen! Det blir den där Sune filmen, det ska blir  jättekul faktiskt speciellt med tanke på att jag och brorsan kan hela Sunes sommar utan till, från början till slut haha! Att gå på bio mitt på dangen blir ju nåt nytt, men nån gång måste ju vara den första! 
Sitter och äter den där pajen nu när jag skriver och måste bara säga att den var otroligt god! Men nu börjar de blir bråttom, så jag avslutar här. Bion börjar om en halvtimme! Hörs, puss! 
Postat av: MADDISENJ

tack så mycket. gott det där såg ut

2013-03-10, 16:32:16 - URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!