Hallå hela världen nu har jag gjort nya naglar! Tänkte att alla behövde veta det! Haha! 
Det känns otroligt skönt iallafall! Nu är det tydligt att jag är tillbaka på banan igen, mitt hår ser inte ut som ett skatbo, jag har smink på dagarna och jag har nya naglar! Så frisk som man kan bli! Nu när jag bara har varit hemma så har jag haft mina egna naglar och eftersom att dom är så vana att ha lösnaglar på sig så har dom blivit jättemjuka och viker sig hela tiden, hatar det! Jag ryser i hela kroppen!
 
Haha fick en känsla av att det här inlägget lät ganska ytligt, men jag kanske är ganska ytlig? Ibland!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!